maandag 24 februari 2014

Sidijk toernooi 2014

Zondag heb ik het Sidijk Toernooi gehad. Vrijdag vertrokken we om 14:00.
We reden naar Heereveen. Daar hadden we om 16:00 een wedstrijd training in de wedstrijd hal.
Daarna zijn we naar Bergum gereden daar verbleven we en sliepen we. De volgende dag vertrokken we om 14:00 weer naar Heereveen voor de wedstrijd.

We begonnen de wedstrijd op balk ik had een paar kleine wiebeltjes.
Toen gingen we naar vloer dat ging heel goed. Sprong ging ook heel goed.
Daarna gingen we naar brug daar had ik een val met reushalf maar daarna heb ik mijn oefening
wel goed afgemaakt

Uiteindelijk ben ik 3e geworden. Ik heb weer veel geleerd van deze wedstrijd.
En heb ook weer veel zin in de volgende wedstrijd!

             Milou van Assen heeft voor mij een leuk filmpje gemaakt van het Sidijk Toernooi 2014!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten